Dag 1 Chicago: Take me out to the ball game! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Latoya&Andre - WaarBenJij.nu Dag 1 Chicago: Take me out to the ball game! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Latoya&Andre - WaarBenJij.nu

Dag 1 Chicago: Take me out to the ball game!

Blijf op de hoogte en volg Latoya&Andre

01 September 2015 | Verenigde Staten, Chicago

Om half 7 in de ochtend opgehaald door Joop, om 10:50 ging onze vlucht naar Chicago. We zaten al een uur in het vliegtuig en nog zaten we niet in de lucht. Uit eindelijk na een vlucht van 8 uur en 37 minuten aangekomen in Chicago. Met de metro zijn we toen verder in de richting van ons hotel The Majestic gereisd, Het was bloedheet en we waren doodop, maar het was wel de moeite waard dit met het openbaar vervoer te doen, beetje sightseeing.

Om 5 over 7 in de avond (12 uur middernacht in Nederland) was de honkbalwedstrijd Cubs tegen de Reds. Fantastisch in dat stadion te zijn en ze hebben gewonnen!!!!

Ik denk dat we tegen 11 uur 's avonds in bed lagen. Wekker op 9 uur gezet om wat bij te slapen, maar om 7 uur waren we alweer wakker.

Vermoeiende eerste dag, maar gaaf om hier te zijn!

• 02 September 2015 - 15:44

Wim En Nel:

Wat leuk om jullie zo te volgen. Blijf lekker genieten van alle indrukken.

• 02 September 2015 - 16:09

Pa:

Hallo heb het met ma gelezen vinden dit een leuk idee.
    Groetjes van ons en van jullie beestenboel

• 03 September 2015 - 01:09

Latoya&Andre :

Ja leuk he dit Wim en Nel en pa en ma! Ik ga zo weer een blog neerzetten, vandaag weer een hoop beleefd!