Dag 15: Prince George - Reisverslag uit Prince George, Canada van Latoya&Andre - WaarBenJij.nu Dag 15: Prince George - Reisverslag uit Prince George, Canada van Latoya&Andre - WaarBenJij.nu

Dag 15: Prince George

Blijf op de hoogte en volg Latoya&Andre

15 September 2015 | Canada, Prince George

Helaas vandaag wederom niet veel te melden. Het komt gewoon omdat het een heel eind is richting noorden en het te lang rijden is om in 1 dag te doen, vandaar dat we tussenstops hebben in Smithers en Prince George. Vandaag weer 4,5 uur gereden. Onze eerste stop was bij Driftwood Canyon Provincial Park. Daar hebben ze fossielen van planten, bomen en zelfs dieren gevonden. Het was heel koud in de ochtend toen we daar naartoe wandelden en toen zagen we op de borden met info gewoon een laagje ijs! Het had dus blijkbaar gevroren vannacht. Winter is coming ...?? Maar goed, hoewel het en heel mooi bosje was daar, stelden die fossielen niet veel voor, ze lagen daar, allemaal dunne plakjes steen waar je hier en daar een takje of bloemblaadje in kon herkennen.

Onderweg, zo halverwege de reis, gestopt om te lunchen bij Fraser Lake, waar we heerlijk helemaal alleen aan het water zaten. Het was inmiddels wat warmer en de zon scheen lekker.

Eenmaal aangekomen in Prince George zijn we nog even in Prince George Park gaan wandelen, langs een rivier. Het is hier trouwens helemaal niet meer zo bergachtig, best wel vlak, maar je ziet wel overal al mooie herfstkleuren, dus het uitzicht blijft prachtig.

• 16 September 2015 - 15:44

Ron :

Dan melden wij ff, dat we goed aangekomen zijn in Marmaris. Vandaag 37 graden, maar vanochtend een wandeling gemaakt naar de haven en terug. Daarna lekker aan het zwembad, afkoeluh

• 16 September 2015 - 17:35

Latoya&Andre :

Ow ook heeeeerlijk Ron, neem het er lekker van zou ik zeggen!!