Dag 16: Clearwater, Back to Basics - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Latoya&Andre - WaarBenJij.nu Dag 16: Clearwater, Back to Basics - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Latoya&Andre - WaarBenJij.nu

Dag 16: Clearwater, Back to Basics

Blijf op de hoogte en volg Latoya&Andre

17 September 2015 | Verenigde Staten, Clearwater

Opnieuw een dagje rijden, zo’n 5,5 uur. Onderweg waren er geen interessante dingen om te bezoeken. We kwamen tegen de avond aan in Clearwater, waar we verblijven op de Nakiska Ranch, een echte ranch met koeien, paarden en zelfs varkens. En een herdershond die ons kwam begroeten. We hebben een knus, piepklein kamertje, dat echt van hout is gemaakt (je ziet de boomstammen in de muren en aan het plafond). Geen tv, dus back to basics, maar dat vinden wij helemaal niet erg. Je kunt hier tegen betaling ontbijt en avondeten krijgen. We zagen op internet al dat er koffie- en theefaciliteiten in elke accommodatie waren, wat dus heet water betekent. Voor vanavond hebben we dan ook bakjes noodles en lekker brood met makreel in tomatensaus meegenomen, kan best voor een avondje. Voor ontbijt hebben we ook alles bij ons, maar we willen wel morgenavond lekker hier eten, want een is een soort van buffet met barbecuegerechten.

Na aankomst even het terrein verkend en een stukje gewandeld. Voor morgen zijn er volop wandelingen in het Wells Gray Provincial Park hier vlakbij. We kunnen zelfs een tochtje op paarden door het bos maken, maar we vinden het nogal prijzig en Dré heeft nog nooit ook maar op een paard gezeten, dus ik vermoed zo’n beetje dat het bij wandelen blijft :P

Vanwege de trage WiFi even geen foto’s :(

• 17 September 2015 - 10:20

Joop:

Helemaal niet erg want dre is bang voor paarden of is die er al overheen.
    gr.en nog veel plezier
    Pa en Ma

• 17 September 2015 - 16:01

Ron:

Dus op Amerikaans grondgebied. Zijn wij ook een keer geweest.

Geniet er van.

Groetjes R&R

• 19 September 2015 - 00:57

Latoya&Andre :

Nee hoor, bang is ie niet meer, maar het regende pijpenstelen en wij waren langer met wandelen bezig dan gepland, dus helaas, volgende keer ;)

• 19 September 2015 - 00:57

Latoya&Andre :