Dag 14: Birthday in Smithers!! - Reisverslag uit Smithers, Canada van Latoya&Andre - WaarBenJij.nu Dag 14: Birthday in Smithers!! - Reisverslag uit Smithers, Canada van Latoya&Andre - WaarBenJij.nu

Dag 14: Birthday in Smithers!!

Blijf op de hoogte en volg Latoya&Andre

14 September 2015 | Canada, Smithers

Jaja, vandaag was Dreetje jarig (en in Nederland al 9 uur eerder dan hier!)!! Helaas een weinig spectaculaire dag. Hij begon wel alleraardigst met pancakes in hetzelfde restaurant als waar we gisteravond hebben gegeten. Het was eigenlijk de eerste keer dat we buiten de accommodatie hebben ontbeten. Nu konden we ook eindelijk de beroemde maple syrup van Canada proeven. Ik heb altijd gedacht dat dat een beetje hetzelfde is als onze siroop voor pannenkoeken en dat klopt ook gedeeltelijk, maar de ahornsiroop van Canada smaakt ook een beetje nootachtig.

Verder was het 4,5 uurtjes rijden naar Smithers, onze volgende bestemming. Onderweg niet echt veel gezien en gedaan, even gestopt om te lunchen en verder eigenlijk niets. Onze accommodatie in Smithers is sober, maar wel in een leuk huisje gevestigd. We blijven hier ook maar 1 nachtje. Smithers zelfs is een wat groter plaatsje met een Main Street en een leuk centrum. In de avond had Dré het voor het zeggen wat een warme maaltijd betrof en hij koos Boston Pizza, waar ze zo'n uitgebreide menukaart hadden dat hij heel veel moeite had met kiezen ;) Naast pizza's hebben ze veel salades, pasta's, ribs, kip, eigenlijk te veel om op te noemen. We hebben er erg lekker gegeten. Dus ondanks weinig avontuurlijks vandaag had Dré toch een gezellige verjaardag. Natuurlijk helpen al die lieve berichtjes van familie en vrienden ook heel erg om je jarig te voelen!

• 15 September 2015 - 08:45

Ron:

Gooooooodmorning,

Rustig daggie dan maar, maar wel lekker gegeten. Wij zaten met een tijdsverschil van 6 uurtjes in ons hoofd, maar dat kan niet, jullie zitten in het westen, dus dat zijn er 9. FF rekenen steeds.

Nu weer anders rekenen, want in Turkije is het weer een uur later ;-)

Veel plezier nog en we houden de berichten in de gaten.

Greetz

• 15 September 2015 - 10:20

Joop:

Hoi Andre ik heb het geprobeert maar niks over gehoord vorige week een kaart gestuurd naar het hotel hopelijk is hij aangekomen?
    Maar gelukkig je nog persoonlijk gefeliciteerd.
    Genieten jullie nog maar wij zullen het wel met regen en wind doen.
    Groetjes van ons
    Pa en Ma

• 15 September 2015 - 17:06

Latoya&Andre :

Ja Ron wij moeten ook steeds rekenen, wij hadden idd in Amerika 6 uur tijdsverschil, maar in Canada 9 en dan ligt het er ook nog eens aan waar in Amerika je bent, dat verschilt heel erg. Inmiddels ben ik er een beetje aan gewend ;)

Jullie ook veel plezier, geniet er lekker van!

• 17 September 2015 - 09:20

Yvonne En Hans:

Beetje laat kaar alsnog van harte gefeliciteerd Dré! Heel herkenbaar wat jullie vertellen over de lange afstanden......wij hebben ons er toe ook lelijk in verslikt! Fijne reis verder, lees jullie verslag met veel plezier, groetjes uit Leiden

• 19 September 2015 - 00:58

Latoya&Andre :

Dankjewel Yvonne en Hans!